Nowy TUCSON stanowi rozwinięcie języka projektowania „Parametric Dynamics” obecnego modelu, ewoluując jednocześnie w kierunku bardziej nowoczesnej i wyrafinowanej estetyki. Przedni pas charakteryzuje się układem cienkich, kanciastych linii na osłonie chłodnicy, uzupełnionych sekcją ukrytych świateł typu Jewel, przypominającymi biżuterię.
Stworzone z myślą o europejskich klientach
Dwie dekady temu model wszedł do raczkującego wówczas segmentu SUV-ów i od tego czasu stał się światowym bestsellerem. Od tego czasu jego popularność wśród europejskich klientów wciąż nie słabnie. Według globalnej firmy badawczej JATO Dynamics, TUCSON stał się najlepiej sprzedającym się samochodem w segmencie kompaktowych SUV-ów w Europie w 2022 roku. Dzięki wyrafinowanej stylistyce, zaawansowanej technologii i bogatej historii sukcesów, nowy TUCSON będzie również kontynuował swoją tradycję światowego lidera w segmencie SUV-ów.
Ucieleśniając charakterystyczną dla Hyundaia filozofię projektowania Sensious Sportiness, TUCSON jest wizualnym popisem stylistów, mogącym poszczycić się urokiem SUV-a i progresywnym wyglądem, który idealnie wpasowuje się w trendy i gusta klientów.
Nota redakcyjna: Prezentowane zdjęcia dotyczą specyfikacji przeznaczonej na rynek koreański. Model TUCSON i jego specyfikacja przeznaczona na rynek Europejski zostanie przedstawiony w późniejszym terminie.